Bizim Okul Bi' Acayip Öğretmenler Çıldırdı 1. Kitap


Herkese Merhaba, bugünde size komik  bir kitap daha anlatacağım. Kitabın başında çocuklar öğretmenleri Bayan Daisy'nin okuldan nefret ettiklerini öğreniyorlar. 
Kitabın adı: Bizim Okul Bi'acayip
          Ne acayip bir bilin!  Acayip olan okulun taaa kendisi.
Bu kitabın karakterleri:
A.J:  Okuldan nefret eden, afacanlık peşinde
ANDREA: Her şeyi bildiğini sanan
          RYANYemek olmayan şeyi bile yiyen.

          Michael: Sessiz Kalan

          Emily: Sulugöz(hep ağlayan)
     
         'dir .Bu kitabın yazarı DAN GUTMAN'dır.

 Bu kitap okulda geöiyordur.Bu kitabın konusu: Okulun çooooooooooooooooooooooooooook              garip olması. 

Bayan daisy okuma,yazma, matematik ve bir öğretmenin bilmesi gereken şeyleri bilmiyor.  Tüm öğrenciler öğretmenlerin çıldırdığını düşünüyor ve onlara yardım etmek istiyorlar. Bayan Daisy'e matematik ve okuma-yazma öğretiyorlar. A.J. okulu oyun salonuna çevirmeye çalışıyor ve tüm oğlanlar da buna katılıyor. Ancak kızlar bu fikre karşı çıkıyor. Kızlar öğrenmeyi seviyor erkekler okuldan nefret ediyor. Bayan Daisy en sonunda öğretmenin bilmesi gerekn şeyleri öğreniyor. Benim okulum böyle bir okul olsaydı Can'la oyun salonunda birbirmizle rakip olarak Asfalt 9 oynardık. Can kim diye sorarsanız: Can benim anaokulundan bir arkadaşım.


Benim kitap hakkında düşüncelerim: Çok garip bir kitap ama okurken insanı güldürüyor.Korona günlerinde okunabilecek bir kitap. Mesela:Okulun müdürü bir keresinde kel kafasını turuncuya boyuyor ve kafasına tavuk kostümü giyior ve tüm şehirde dolaşıyor. Düşünebiliyor musunuz? .

Uyarı❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗ :Bu kitapta geçen bazı kelimeleri kullanmayın. Çünkü onlar insanları incitebilir. Görüşürüz.💎








Yorumlar

Lütfiye Cesur dedi ki…
Onurcum anlattığına göre çok eğlenceli bir kitaba beniziyor. Seninde söylediğin gibi bu corona günlerinde herkesin biraz gülmeye ve eğlenmeye ihtiyacı var:) tavsiyen üzere en kisa zamanda temin edeceğim teşekkürler. Önerilerinin devamını heyecanla bekliyoruz. Sevgiler ;)
edusa dedi ki…
Onut'cum, yine çok güzel bir kitaba benziyor, hem de eğlenceli ben de hemen bu kitabı almalıyım. Çok güzel bir anlatım olmuş yine. Teşekkürler
Kitapkurdu dedi ki…
Sizin de dediğiniz gibi evden çıkmadığımız bu dönemde yapılacak en iyi şeylerden biri kitap okumak. Kendime kitap siparişi vermeden önce internette gezinirken blogunuz karşıma çıktı. Böyle eğlenceli bir kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Yeni kitap tanıtımlarınızı merakla bekliyorum.