Goggle Earth Dünya Tarihi

Merhabalar, 

Bugün size Google Earth Dünya Tarihi isimli bir kitap anlatacağım. 

Bu kitap Google Earth ile birlikte nasıl kullanılır?

Google Earth tarihi canlandırıyor. Google Earth'ün bir uygulaması var. Bu uygulamayı bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Google Earth’den sıkılırsanız bu kitabı alın. Bu kitapta koordinatları girip her yeri gezebilirsiniz.

Mesela Karnak Mısır’ı , Pompei İtalya’yı, Bizans İmparatorluğu'nu ve Wartburg Şatosu'nu, Ming Hanedanlığı'nı, Yeni Dünya San Salvador’u, İnka İmparatorluğu'nu, Rusya Reformunun, Fransız Devriminin, Endüstriyel Çağın, İkinci Dünya Savaşı’nın olduğu yerleri gezebilirsiniz ya da görebilirsiniz. 

Bu kitapta çok güzel yerler, tarihi yapılar görebiliyorsunuz. Mesela en eski tarihten kalma Ford fabrikası var. Henry Ford Müzesinin koordinatları 42 18 08 N 83 13 52 W. Bu koordinatları Google Earth’ün ara kutucuğuna girerseniz Müze’ye ulaşabilirsiniz.  Müze ABD’dedir.



 Gerçekten çok çok güzel bir kitap. Benim bile bilmediğim tarihi yapıları gösteriyor. Boğaziçi gölü’nü, Jüpiter Tapınağı’nı (Ben en çok bu tapınağı beğendim.) ve birçok yeri gösteriyor.


Sağ taraftaki adamı istediğiniz yere sürükleyip bırakırsanız orda geziyor gibi olursunuz.




Gerçekten bu kitaptan büyülendim. Google Earth ile tarihi keşfedebilirsiniz.

Tarihteki önemli yerler hakkında bilgi edindikten sonra internete bağlanıp günümüzde nasıl göründüğüne bakmak için Google Earth uygulamasını açıyoruz.  Söyleyin bakalım zaman yolculuğuna çıkmaya hazır mısınız? Mesela Collesium Roma’nın koordinatı 41 53 25.00 N 12 29 32.43 E. Bu ingilizce bir koordinat. N North (kuzey) E East (doğu) demek. Bu kitabın orjinal dili ingilizcedir. Bu kitabın yayınevi Altın Yayın evidir.

Bir an önce alıp okuyabilirsiniz. Bu kitabı keşfedenler hemen alsınlar çünkü stokta olmayabilir ve ilerde almadığınıza çok pişman olabilirsiniz.


Yorumlar

kitapmüptelası dedi ki…
Harika bir anlatım, çok teşekkürler. Teknoloji ile ilgili bir kitaba yer vermenize çok sevindim. Hemen sipariş vereceğim. Yeni tanıtımları merakla bekliyorum.
İpek H. dedi ki…
Evde kalmak zorunda olduğumuz bugünlerde vakit geçirmek için hem harika bir kitap hem de harika bir etkinlik. Yeni tanıtımları dört gözle bekliyorum.
Kitapkurdu dedi ki…
Google Earth harika fikir :) Galiba bu blogunuzun da bağımlısı olacağım. Kitabı sipariş ettim bile.
Unknown dedi ki…
Şahaneymiş bu! Sipariş edeceğim kaan ve çınara:)
Veda dedi ki…
Çok güzel gibi duruyo çok merak ettim bende alacağım.. bilgilendirme için teşekkürler
Unknown dedi ki…
Çok güzel bir tanıtım mutlaka alacağım
Ozlem Polat dedi ki…
Harika bir kitap. Paylasim super. Ben de hemen Berk’e alayim Onurcum
Özlem dedi ki…
Harika bir aktivite gerçekten! 🤗 Doğa ve Özgü Mira için de eğlenceli zaman geçirecek yeni bir macera alanı olacak. Teşekkürler Onurcum 🥰
Olgu Aydın dedi ki…
Ne güzel dile getirmişsin Onurcuğum🧿💜
Kitapkurdu dedi ki…
Tarihi yerleri dijital bir dünya küresiyle istediğimiz zamanda gezebilmek çok güzel olacak. Yeni kitaplar için takipteyim :)
Çağan dedi ki…
Bu harika bilgilendirme yazısı için çok tesekkür ederiz Onurcuğum👏 Bizde bu kitaptan 1 tane edinip senin de yönlerdirmelerin ile yeni yerler keşfetmek için sabırsızlanıyoruz
şefin hikayesi dedi ki…
bu kitap benim de en beğendiğim kitaplar arasında. Blogunda tanıttığın için çok sevindim eline sağlık,anlatımın da gerçekten çok güzel. eline sağlık Onurcum
Yasemin Altan dedi ki…
Harika bir tanıtım olmuş yine 👍