Bizim Okul Bi' Acayip 3. Kitap : Eğlenmek Bizim De Hakkımız !

Herkese Merhaba,Bugün Bizim Okul Bi' Acayip adlı kitabı anlatacağım.⬇

Kitabın Konusu:

Bir gün Bayan Daisy tüm sınıfın sıraya girmesini istedi A.J. Bayan Daisy'e neden? diye sordu Bayan Daisy:Bugün beden eğitimi dersimiz var dedi.YEEEEEEEEEEEEEEE YİHUUUUUUU YEEEE diye bağrıdı Ryan,Michael ve A.J. el çırparak.Sonra,Bayan Small ile karşılaştılar.Daha Sonra,Bayan Small derse başlamadan önce sınıfı tanımadığı için öğrencilerin isimlerini öğrendi Ardından,Bayan Small derse başladı.Sınıfa Tavuk dansı,burnunda tüy tutma gibi bir sürü oyun öğretti.Kızlar çok eğleniyordu Erkekler hiç eğlenmiyordu.


Bayan Small:Beden Eğitimi Öğretmenidir.


Genel Bakış:
Başlangıç

Bayan Small erkeklere saçma sapan oyunlar oynatıp duruyordu. Tabi erkeklere göre öyleydi.  Bu oyunlardan hiç zevk almıyorlardı. Ama kızlar çok zevk alıyordu. Bayan Small böyle oyunlar oynatmaya devam ettikçe etti. Erkekler artık oflamaya poflamaya başladı. Bu kitapta beden eğitimi dersinde çok tuhaf olaylar oluyordu. Bayan Smal A.J.'nin nefret ettiği Andrea'nın ayağını A.J'nin ayağına bağladı. Ardından koşu yarışı başladı. Micheal ve Ryan arka taraftan geliyorlardı. Beraber koşarlarken Andrea A.J.'ye "Sen harika bir adım dansçısı olabilirsin" diyordu. A.J. ve Andrea arkadaki Micheal ve Ryan'ı bir iki bir iki diyerek arayı açmaya devam ediyordu. O sırada Micheal ve Ryan düştüler. Sonunda yarışı Andrea ve A.J. kazandı. A.J. ha ha ha! deyip, Micheal ve Ryan'a "Çatlayın işte" dedi. A.J. neredeyse Andrea'ya sarılacaktı. Son zamanlarda Bayan Small sınıfa hokkabazlık yaptırmıştı. Andrea öğle tatilinde hokkabazlık alıştırmaları yapıyordu. O aptalca gösterileri sergilerken diğer sınıflarda toplanıp, Andrea'yı izliyorlardı.  Sanki Andrea ünlü biri filan gibi. Eveeeeet ikinci karakterimize geçtik. İkinci karakterimiz Bay Hynde. Aslında Bay Hynde yeni müzik öğretmeniydi. Önceki müzik öğretmeni ise Bay Loring'di.  Bay Loring sıkıcı, horultulu ve tembel birisiydi. Bu habere oğlanlar çok sevindi. Sınıf müzik dersine gittiğinde müzik salonu sahne gibiydi. Sahne ışıkları Bay Hynde'ın üzerine tutuldu ve Bay Hynde kılık değiştirerek "Müzik dersine hazır mısınız?" diye bağırdı.  "Eveeeet" diye karşılık verdi sınıf. "Çıldırmaya hazır mısınız? diye sordu Bay Hynde. "Çıldırdık bile" diye bağırdı sınıftan birisi. "Ve şimdi karşınızda canlı canlı tek kişilik orkestra Bay Hynde" dedi Bay Hynde. Gerçekten  Bay Hynde acayip ve çılgın biri.



"Bay Hynde dünyanın en müthiş öğretmeni" dedi A.J. arkadaşlarına. En sonunda Andrea ve A.J.  sahneye çıktılar Andrea sahnede Bay Loring'in o sevdği şarkıyı söyledi.Bay Hynde yere yatıp ağladı Andrea ne olduğunu sordu Bay Hynde dedi ki:Bu hayatta dinlediğim en müthiş şarkı.Yarın okulda öğrencileri ağzı bir, iki, üç hatta on iki karış açık kaldı. Çünkü bu gelen Bay Loring'di. Bay Loring Bay Hynde'ın müzik yarışmasına katıldığını söyledi.Sonra Müdür Bay Klutz televizyonu açtı ve Bay Hynde'ı tüm sınıf gördü. Bay Hynde sahnede söylediği şarkı ile yarışmanın kazananı oldu. Bay Hynde'ın yazdığı notu okudu:Umarım kabalık ettiğimi düşünmezsiniz Size veda edemedim diye homurdanıp öfkelenmessiniz Başka çarem yoktu,çok çalışmam lazım Çünkü bir albüm anlaşması yaptım Artık müzik dersi veremeyeceğim Ama okulunuzu özleyeceğim İnanın ki hepinizi çok sevdim Ne yaparsam yapayım Nereye gidersem gideyim Sizi de kalbimde götüreceğim Şimdilik hoşça kalın küçük dostlarım Sizi hiç ama hiç unutmuyacağım.Tüm sınıf ağlamaya başladı. Müdür Bay Klutz televizyonu açtı ve Bay Hynde'ı gördü. Bay Hynde sahnede söylediği şarkı ile yarışmanın kazananı oldu.

                                                                   YORUMLARIM
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Çok güzel bir kitap bu kitaba beş yıldız veriyorum.
⍟⍟⍟⍟⍟

Uyarı: Bu kıtapta geçen bazı kelimeleri karşındakinize söylerseniz karşındakinizin kalbi kırılabilir !!!










İşte bu kitabın fotoğrafı ⬇




























                         

Yorumlar

Yasemin Altan dedi ki…
Tanıtımlarını heyecanla okuyorum. Bir sonrakini çok merak ediyorum, umarım en kısa zamanda bizlerle paylaşırsın Onur’cum. Harikasınnn
Adsız dedi ki…
Sevgili Onur, yine güzel bir anlatımla karşımızdasın. Kitabı çok merak ettim. Uyarını da dikkate alacağım.
Ruki dedi ki…
Hmm harika bir kitaba benziyor. Teşekkürler bu eğlenceli anlatım için.
Ruki dedi ki…
:) çok eğlenceliymiş
Lütfiye Cesur dedi ki…
Yine muhteşem bir anlatım, o kadar güzel anlatıyorsun ki onurcum hem kitabı okumuş gibi oluyorum hemde anlattığın kitapları biran önce okumak istiyorum🤗 çok teşekkürler bu güzel anlatımlar için 😊
Sibel Şhn dedi ki…
çok güzel bir kitaba benziyor, bunu hemen Arda'ya tavsiye etmeliyim🥰
Yeşim dedi ki…
Onur” cum yorumlaman çok başarılı ve çok eğlenceli, bir sonrakini merakla bekliyorum.
Kitapkurdu dedi ki…
Serinin bir sonraki kitabını ne zaman tanıtacağınızı merakla bekliyordum. Yine harika anlatımınızla beni şaşırtmadınız. Sanırım sayenizde bu serinin müptelası olacağız. Teşekkürler :)
Unknown dedi ki…
Harika bi anlatım.. kitap listeme ekledim bile cok saol
edusa dedi ki…
Yine çok güzel ve ayrıntılı bir anlatım, teşekkürler. Özellikle yorumların ve sonundaki uyarı bölümüde çok hoşuma gitti, daha önce hiç bir blogda karşılaşmamıştım. Yeni yorumlarını merakla bekliyorum��
Onur Öztürk dedi ki…
Kitapların dostu güncellendi!!!!
şefin hikayesi dedi ki…
harika bir anlatım olmuş, okurken kendimi sınıfta hissettim. paylaşımın için teşekkür ederim.
bloguna abone oldum, artık paylaşımlarını ilk okuyan ben olacağım. :)
Adem dedi ki…
Merhaba Onur, güncenin hayırlı olması dilerim. Edusa'nın da bahsettiği uyarı bölümü benim de çok hoşuma gitti. Farklılıların insana değer kattığını düşünüyorum. Farklı düşün, farklı şeyler tasarla, üret, yap.
Hoşça kal.
Aslı Bayraktar dedi ki…
Serinin bu 3. kitabı da çok eğlenceli görünüyor
Anlatım için teşekkürler :)

Filiz Ateş dedi ki…
Eskiden yazarlara kalemine sağlık derlerdi. Sanırım artık klavyene diyeceğ iz.cook sevdiğim bir anlatim olmuş. Beni öğrencilik yıllarıma götürdün şimdi