Abartma Tozu

Herkese Merhabalar,Bugünkü kitap tanıtımım abartma tozu adlı bir kitap başlangıçından sonuna kadar komik. Ben okudum  ya siz ????? okumadıysanız önemli değil ben size ilk kısmını anlacağım,  Çünkü çok komik evet başlıyoruz bir gün çocuk uyanmış bir bakmış kasaba toptan çıldırmıştı çocuğun ağzı açık kaldı 😮. "Çünkü olanlar bir anda oldu.Bir salgın gibi başladı,birinden diğerine diğerinden öbür ucuna bulaştı sanki.Çocuğun annesini, babasını ve bütün arkadaşlarını ,tanıdığım herkesi tanıyamaz hale geldi.Bu salgının adını başta Toplu Cozutma koydu çocuk.Çünkü her gün daha çok cozuttular." diye başlıyor kitap.

Daha sonra, kasabada nereye giderse gitsin hiç bir şey eskisi gibi değildi. Mesela,Fehmi abi odası sanki oyun salonuydu iyyyyy şuna çok iğrenirsiniz neyse söyleyim,Fehmi abi'nin bir keresinde tuvaleti gelmişti ama yine teknolojinin başından ayrılamadı veeeeeeeeee ne oldu bilin? tabiiiii ki gitmeyip hastaneye yattı ve tablet telefon bilgisayar diye inledi.


Sonra, çocuk  televizyonda pis işleri bakanlığı diye bir reklam görmüş.Sonra numarasını görüp Bakanlığı aramış. Telefonla konuşurken ağlayarak söylemiş, nasıl mı? şöyle:
çocuk: ben buğdaylıdan arıyorum
abla:siz de mi? yine ne istiyorsunuz,bıktık bu buğdaylı'dan Sizin gereksiz talebiniz ne?

çocuk: Ben ilk kez arıyorum sizi.Ama gerçekten bir şeyler oluyor.İnsanlar delirdi abla.Tek akıllı ben kaldım.Kimsem yok kasabada 😞.Abliaaaa, ühüühhüüü,abliaaaa yardım edin baneeee ,hüüüüü... diye telefonla görüşürken çocuk ağladı😢.

Kitabın en sonunda ise kasaba niye bu hale gelmiş anlaşılıyor. Okuduğunuzda ağzınız açık kalacak.

En sevdiğim karakter : Kasabada tek normal kalan çocuk çünkü çok komik bir çocuk . 

Bu kitabın yazarı Şermin Yaşar'dır inanın ben Şermin Yaşar'ın kitaplarını seviyorum. çünkü, O'nun tüm kitaplarını komik buluyorum. Galiba ben Şermin Yaşar'la aynıyım. Nedeni ise sevdiğimiz ve sevmediğimiz özellikler eşleşiyor. 

 Şimdi size kitabı göstereceğim işte: ↳                                                                    
Sonra görüşürüz.🌐                                                                                                     ⬇









Yorumlar

Yasemin Altan dedi ki…

Onurcum kitabı tüm içtenliğinle yorumlamışsın. Bazı yerlerinde gerçekten kitabı okuyormuşum gibi hissettim adeta. Sayende yeni bir kitap tanımış oldum ben de. Diğer kitap tanıtımlarını da bekliyor olacağım. Hep yorumlamaya devam et lütfen... 😊
edusa dedi ki…
Onur'cum çok güzel anlatmışsın merak ettim kitabı. Kitap eleştirilerine devam et, sen bu işi biliyorsun 👍👍
şefin hikayesi dedi ki…
Bu kitap gerçekten bir harika ben de okurken çok güldüm, yazarın ve yorumcunun eline sağlık...
Onur Öztürk dedi ki…
Teşekkür ederim.
Onur Öztürk dedi ki…
Teşekkür ederim.
aslı taşcı dedi ki…
Onur, kitabın konusunu ne güzel aktarmışsın bizlere. Senin sayende bu kitabı tanımış olduk. Çevremdekilere de önereceğim, gerçekten komik bir kitap. Bunun gibi başka kitapları da bizlere tanıtmanı dilerim.
Olgu Aydın dedi ki…
Onurcuğum yine harikasın. Maşallah sana ne güzel özetliyorsun. Sayende kitaplar hakkında fikrimiz oluyor. Heyecanla diğer önerilerini bekliyoruz.
Lütfiye Cesur dedi ki…
Onurcum yine harika anlatmışsın teşekkürler bu güzel kitabı tanıttın bize. Çok beğendim herkese tavsiye edeceğim.
Unknown dedi ki…
Süpersin onurcum..kitap yorumlarınızı dikkate alıcaz bundan sonra..
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkür ederim
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler
Unknown dedi ki…
Onurcum harika bir yorum kitapla tanışmamı sağladın.. bende mutlaka alacagim.. teşekkür ederiz bilgilendirme icin😊😊
Onur Öztürk dedi ki…
TEŞEKKÜRLER
Tugba dedi ki…
Seni takip etmek çok keyifli yine çok merak ettiğim bi kitabı yorumlamışsın yazdıklarını okuduktan sonra kesinlikle bu kitabı listeme aldım paylaşımların için teşekkürler
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler
Olgu Aydın dedi ki…
Onurcuğum kitap yorumların harika. Paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.