Bizim Okul Bi' Acayip 2. Kitap Dersimiz: Şamata

 Herkese Merhabalar,

Bugün Bizim Okul Bi'Acayip Dersimiz: Şamata adlı bir kitap anlatacağım.

 Kitabın ilk kısmında, çocuklar bir gün kütüphaneye gidiyorlar. Çocuklar kütüphaneye gittiklerinde bir çok değişiklik fark ediyorlar:

1) Kütüphanede bir canlı ağaç görüyorlar.

2) Kütüphaneci yerine kütüphanede George Washington'u görüyorlar ❗❗❗❗❗❗ ama çocuklar George Washington'nun öldüğünü ve onun sahte olduğunu düşünüyorlar.

"Kütüphaneci: Bayan Roopy < Birgün çocuklar Bayan Roopy'nin dolabın açıyorlar ve bir bakıyorlar ki George Washington'ın giysileri dolapta. Bu yüzden Bayan Roopy'nin tüm okula yalan söylediğini anlıyorlar.Aslında bu onun yalancı olduğunu göstermiyor sadece çocuklara kitap okutmaya çalışıyor😊.




Bayan Hannah (Resim Öğretmeni) < Okulun resim öğretmenlerinin odası çer çöp çünkü çöpe atmak yerine onları biriktiriyor yani yeniden kullanıyor. A.J. ise resim öğretmenin garip olduğunu düşünüyor. Çünkü tutacaklardan yapılmış bir elbise giyiyor. A.J. ve tüm sınıf resim dersine gittiğinde Bayan Hannah öğrenciler resim yaparken o boyalı kağıtlardan dev bir top oluşturdu.

Bu kitap tam 150'sayfa dır !!!!!!!💦. Ben bu kitabı çok beğeniyorum çünkü okurken gerçekten gülmekten yerlere yatıyorum✨A.J. bu kitapta da yaramazlıklar yapıyor.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😆.Görüşürüz🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐.








George Washington : Amerika'nın ilk başkanı ve kurucusudur.

İşte, bu kitabın fotoğrafı ⬇️.































Yorumlar

Adsız dedi ki…
Çok güzel bir kitaba beniyor mutlaka okuyacağım. Devamını da atarsan sevinirim. <3
Unknown dedi ki…
Şahane👏👏👏, serisini Demir'e alacağım 😘
TubaGözde dedi ki…
Çok başarılı bir anlatım olmuş👏🏻👏🏻
Adsız dedi ki…
Onurcum cok başarılı anlatımlar yapıyorsun. Seni kutluyorum
Lütfiye Cesur dedi ki…
Onurcum yine çok güzel anlatmışsın tebrikler harikasın ;)
Ozlem Polat dedi ki…
Onur ben Berk, anlatimini cok sevdim. Bu kitabin ingilizcesini okudum ve ben de cok begendim. Serinin digerleri de cok guzel.
Kitapkurdu dedi ki…
Anlatımınız için çok teşekkürler. Bu seri sanırım çok eğlenceli. Kitap listeme bu kitabı da hemen ekliyorum. Yeni tanıtımlarınızı merakla bekliyorum.
Yasemin Altan dedi ki…
Yine harika bir anlatım Onur’cum. Tebrik ederim seni ������