Kumkurdu

Kitabın Karakterleri: Kumkurdu,Zackarina,Annesi ve Babası.


Merhabalar,Kumkurdunun Serisini Okudunuz mu? Okumadıysanız önemli değil ben size anlatacağım.
Başlıyorum, bir gün Zackarina'nın İlk önce,babası gazete okuyormuş ve Zackarina babasıyla havuza girmek istiyormuş neden ??? Çünkü Zackarina yüzme bilmiyormuş.🙁Bundan dolayı, Zackarina babasına seslenmiş: "Baba baba gel de denize girelim!" ama babası onu dinlememiş. bu yüzden, Zackarina babasına tuzak kurmak isteyip kumkurdunu bulmuş. İşte kumkurdu ve Zackarina'nın tanışması böyle 😃.

Kitaptaki en sevdiğim karakter:  Kumkurdu. Kumkurdu Bilgili,Sevgi Dolu,Sevinçli ve Pozitifdir. Şimdi size bir örnek vermek istiyorum. Örneğin: Bir gün Zackarina masada tepiniyormuş annesi ve babası uyarıyormuş ama Zackarina'nın ayakları durmuyormuş.Sonra, Zackarina Kumkurdu'nun yanına gitmiş kumkurdu ona demiş ki: "Tepinmezse ölür insan!!!" . Zackarina hiç kımıldamamış. "Ne oldu sana böyle?" demiş tepinip duran Kumkurdu. "Taş mı oldun yoksa" demiş. İşte böyle,ama geri kalanları da çok eğlenceli.
Ben okudum diğer çocukların da okumasını tavsiye ederim. Çok güzel bir kitap. Kitapta hiç insanı korkutacak bir olay yok tüm olaylar kumkurdu sayesinde çözülüyor. Kitap ellerden bırakılamıyor. İşte fotoğrafı ↓ 🌐Bu kitabın yazarı Asa Lind'tir.  ❗

İşte bu serinin 1. kitabıdır↓


İşte bu serinin 2. kitabıdır↓


İşte bu serinin 3. kitabıdır↓

Yorumlar

şefin hikayesi dedi ki…
Bu seriyi sayende tanıdım,çok beğendim. Emeklerin için teşekkür ederim.
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkür ederim
Filiz Ateş dedi ki…
Çoook güzel anlatmişsin. Muhakkak ben de kızıma alıp okuyacağım.
Onur Öztürk dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Onur Öztürk dedi ki…
teşşekkürler
Unknown dedi ki…
Onurcum Italya'dan selamlar. Sayende haberimiz oldu bu guzel kitaptan. Anlatimini arkadaslarla paylasacagim. Diger kitap tanitimlarini da heyecanla bekliyoruz..
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler :)
Lütfiye Cesur dedi ki…
Onurcum harika bir anlatım tebrik ediyorum seni. Hemen bende çocuklarıma bu kitabı alacağım. Bu güzel öneri için teşekkür ederim🤗
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler:)
Haydar cesur dedi ki…
Çok güzel anlamışsın onur bnde en kısa sürede okuyacağım bunu 😊
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler
edusa dedi ki…
Onur'cum bu kitabı ben de çok severim ama senin anlatımın o kadar güzel ki tekrar okumak istedim hemen. Ayrıca senin diğer okuyup sevdiğin kitaplar hakkındaki yeni paylaşımlarını da çok merakla bekliyorum, çünkü senin gibi gerçek bir kitapdostu az bulunur, o yüzden senin beğendiğin kitapları mutlaka okumak gerek 😘
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler
Onur Öztürk dedi ki…
her gün yeni bir tanıtım gelecek.
Olgu Aydın dedi ki…
Onurcuğum bu güzel önerilerin ve anlatımın için çok teşekkürler. Harika dile getirmişsin...
Onur Öztürk dedi ki…
Teşekkürler :)
cemekan dedi ki…
Bravo Onurcum, iyi okumalar. Yeni tanıtımlarını bekliyoruz :)
Ozlem Polat dedi ki…
Nasil guzel ve yalin bir dile anlatmissin ki bu cok daha ozel yapmis bence blogunu. Berk'le okuduk hemen simdi ona da bakacagim Kumkurdun'dan. Sayende kitapligimiz bir kitap daha kazanmis olacak. Sevgiler ;)
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkürler
Adsız dedi ki…
Onurcum anlatımın çok hoşuma gitti. Kitabı da merak ettim. Biz de okuyalım. Yeni anlatımlarını bekliyorum.
Onur Öztürk dedi ki…
Teşekkür Ederim
Unknown dedi ki…
Onurcum seni tebrik ediyorum, yeni kitap tavsiyelerini ve yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum 😘😘❤
Ruki dedi ki…
Gerçekten çok merak ettim şu an Kumkurdu’nu. Çok teşeklürler Onur’cuğum, harikasın.
Aslı Bayraktar dedi ki…
Merhaba, bilmiyordum bu kitabı çok güzel anlatım, tebrikler. Hemen kızıma alacağım ben de ��
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkür ederim
Onur Öztürk dedi ki…
teşekkür ederim
Onur Öztürk dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yasemin Altan dedi ki…

Onurcum çok eğlenceli tanıtmışsın Kumkurdu serisini :) benim de bildiğim ve sevdiğim bir hikaye serisi. Senin de beğenmiş olmana ve yorumlamana sevindim. Devamını bekliyorum.